środa, 22 grudnia 2010

NOWOŚCI!

Cześć.
Ale dłuugo tu nie pisałam. Jednak spowodowane to było brakiem nowych zdobyczy, czasu i chęci. Pierwszy z tych autografów otrzymałam jakiś miesiąc temu. Następny, dwa tygodnie temu, dwa przed ostatnie wczoraj, a ostatni dzisiaj. Sporo tego się zebrało. Jestem bardzo zadowolona z tych zdobyczy. Zwłaszcza, że w jedenej z nich kryła się niespodzianka. :) Przepraszam, że zdjęcia aparatem, ale nie mam skanera.
(zamieszczone od najstarszych do najnowszych).

Anita Włodarczyk
Artur Barciś

Kasia Ankudowicz

Roman Polański

Meg Cabot


Pan Polański wysłał mi swój film 'Olliver Twist' na DVD. To bardzo miło z jego strony, a przesyłka kosztowała ponad 4 euro, na kartce jest napisane 'Droga Olu, załączam Ci mały prezent. Pozdrawiam, R. Polański. Za to Pani Cabot napisała do mnie list i napisała 'Your engilish is better than my polish'.
Myślałam, że przed świętami nic już nie przyjdzie, a tu proszę!

Myślę, że przed Bożym Narodzeniem nic nie dostanę, więc

WESOŁYCH ŚWIĄT! :)



2 komentarze: