sobota, 30 października 2010

Gordon Ramsay

Gordon Ramsay
czekałam: około 2 tygodni
mail

Nie spodziewałm się, że napiszę tak szybko ponownie. Myślałam, że w tym tygodniu znowu nic nie będzie, a tu proszę... :)
W piątek byłam na pewnym wykładzie, w którym uczestniczył Mateusz Damięcki, ale iestety nie udało mi się zdobyć podpis, a tak mi zależało.
No, cóż... będą inne okazje, prawda?
W nadchodzącym tygodniu mam zamiar wysłać około 10 listów. Mam w planach; Whoopie Goldberg, Alana Rickmana, Zacha Galifkinkisa, Adama Młysza, Krista Novoselica, Jude'a Lowa, Romana Polańskiego, Millę Kunis...
Mam duużo kopert.
No, to do napisania

11.11.10

Dzisiaj wysłałam listy do:
Adam Małysz
Claudia Schiffer
Jude Law
Whoopie Goldberg
Zach Galifiankis
Marta Żmuda Trzebiatowska
Roman Polański
Robert Pattinson
xoxo podpisomanka

1 komentarz:

  1. Chcesz się zamienić imionami? Bo Oliwia jest świetna! :)
    Ostatnio też mi się wydaje, że blogspot jest lepszy :P będę tu zaglądać ;)

    only-autographs

    OdpowiedzUsuń